Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (4)Журнали та продовжувані видання (2)Реферативна база даних (3)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Парзулова М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
1.

Парзулова М. 
Имена на Българи от село Нова Ивановка, свързани с поважни събития от историята на Бесарабия [Електронний ресурс] / М. Парзулова // Записки з українського мовознавства. - 2017. - Вип. 24(1). - С. 75-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/zukm_2017_24(1)__11
Рассмотрены исторические особенности болгарских имен собственных, которые функционируют в селе Ивановка на Бессарабии. Проанализированы важные истрические события, которые повлияли на ономастическое пространство Бессарабии и создали условия для функционирования имен собственных в политической, экономической, культурной и социальной жизни села Ивановка.
Попередній перегляд:   Завантажити - 482.822 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Парзулова М. 
За манипулативното въздействие на рекламата върху общественото съзнание (на базата на материал от българските медии) [Електронний ресурс] / М. Парзулова // Проблеми слов'янознавства. - 2021. - Вип. 70. - С. 146-155. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ps_2021_70_15
Обект на внимание на настоящата работа са рекламни текстове, ексцерпирани от различни български медии (периодичен печат, телевизия, радио, интернет). Целта е да се докаже, че с помощта на различни езикови средства рекламните съобщения освен че привличат вниманието на хората и ги информират, но и въздействат върху тях, като ги манипулират и ги превръщат в бъдещи купувачи на стоки, продукти и потребители на различни услуги. Изводите ни са свързани, от една страна, с важната роля на рекламата, която днес е станала маркетингов инструмент за въздействие, а от друга, с все по-голямото недоверие, с което се отнасят предимно младите хора към нея, доколкото рекламата в различна степен се асоциира с елементи на лъжа, с преувеличаване качествата на рекламирания продукт.
Попередній перегляд:   Завантажити - 171.987 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського